Spokojenost zákazníků je náš cíl
Společnost Decro Bzenec si v rámci plnění systému řízení jakosti ISO 9001 stanovila jako jeden ze svých cílů spokojenost zákazníka.
Ta se naplňuje nejen kvalitou dodávaných hliníkových a plastových oken a dveří, a s nimi spojených služeb, ale i přístupem k zákazníkovi.
Kromě odborného poradenství a pravidelných školení k nim patří i ochota a vstřícná komunikace. Za tímto účelem se sešli zaměstnanci naší společnosti se zaměstnanci našeho největšího odběratele pro hliníková a plastová okna společnosti Okna EU. Mohli se tak osobně potkat a pozdravit lidé, kteří se doposud znali pouze z telefonických rozhovorů a emailové korespondence.
Setkání se uskutečnilo, za přispění cimbálové muziky a kvalitního vína, v krásném prostředí zrekonstruovaných sklepů zámeckého vinařství ve Bzenci.